Rss Feed
  1. Strand

    štvrtok 26. februára 2009




    Sekáče nemusím, ale keby boli všetky ako Strand, tak neprotestujem. Nahustené uličky kultového antikvariátu sa tiahnu do diaľky; predlhé police plnené knihami, obložené knihomoľmi. Knihy staré, vzácne, brak, rarity. Úplne nové kúsky, vintage polorozpadlinky. Prvýkrát som tam mala normálne trému ako pred maturitou; cítila som sa medzi tými univerzitnými profesormi, nositeľmi Nobela a Pullitzera, polyglotmi a jadrovými fyzikmi ako bimbo.
    Hľadala som niečo špeciálne pre moju Významnú Osobu a objavila som rozkošnú zbierku poviedok od svetových autorov – všetky výhradne o chľaste a ožranoch. Bola tam aj kapitola zo Švejka. A potom že Strand je obyčajné kníhkupectvo!

    Najsuper: všetko tu dostanete o niečo lacnejšie ako v bežnom kníhkupectve, dokonca aj celkom nové tituly (a Moleskine diáre).

    Zloba: že si to nemôžem odniesť všetko. A sk@#$%&vený batožinový limit aeroliniek!

    Strand Bookstore, roh Dvanástej a Broadway, New York




  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára