Rss Feed
  1. Akakiko

    štvrtok 2. apríla 2009


    Fastfoody mám v hlave niekde medzi jadrovými reaktormi a Josefom Fritzlom. Do Akakika som teda vliezla v jasnom pomätení zmyslov. Jedovaté zelené steny, hnusné pseudo-manga postavičky, výhodné superkombá a umelohmotné bambusové dekorácie. A predsa ho milujem. Akakiko totiž napriek všetkej tej lacnej maškaráde servíruje vynikajúce jedlo. Svieže suši, maki, sašimi, slížové polievky, rôzne tempury, hromada kórejských jedál, ale najmä neprekonateľný štipľavý morskopotvorový karí kýblik, ktorý som si švihla na obed trikrát po sebe. Ceny sú na prvý pohľad rozumné - keď však ochutnáte, pochopíte, že sú smiešne.

    Najsuper: menu je atraktívne rozvláčne, môžete sa v ňom nimrať celé hodiny. A každý týždeň sa podáva niečo spešl!

    Akakiko - po celej Viedni, napríklad na Mariahilferstrasse 42-48

  2. 2 komentárov:

    1. Unknown povedal(a)...

      jj bola som...fajn fajn fajn :) u nas mi take chyba :(

    2. ramona povedal(a)...

      chyba, chyba... ale mozno kriza vyzenie azijskych kuchtikov aj do nasej, menej rozvinutej krajiny..:-)

    Zverejnenie komentára