Rss Feed
  1. Hamleys

    utorok 30. júna 2009

    Keďže ľuďom mladším ako trinásť rokov sa cielene vyhýbam, nepýtajte sa, ako som sa ocitla v Hamleys – ale pravda je, že som si úplne uletela. Trilión poschodí s plyšákmi, hrami od výmyslu sveta, autíčkami a čojaviemsčím sa dnešné deti zabávajú, a ako bonus desiatky zamestnancov, ktorí vám nalepia krikľavý príčesok, predvedú helikoptéru a namaľujú nechty a tvár. Vraj sem chodí aj kráľovná a vtedy to zavrú, aby mohla pokojne vyberať darčeky pre svoje vnúčatá a netere. Keby som mala šesť, dám za takú babku pravú ruku.
    Jasné, že ma ohromila veľkosť obchodu, ale čo sa naozaj zmocnilo mojej cynickej duše, boli old school Barbiny – s malou hubenkou a vyčesaným drdolom; podľa originálu zo šesťdesiatych rokov. Inak, vedeli ste, že Barbie sa dá kúpiť za sedem libier? Sedem libier?! Keď som bola malá, Barbie bola niečo ako Tag Heuer vykladaný briliantmi! Dnes si ju môže kúpiť aj roztopašný bezdomovec.

    Tip: čekujte na obrázku toho blbečka s bublifukmi. Hahaha!

    Hamleys, 188 - 196 Regent Street, Londýn

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára