Rss Feed
  1. TeaBar

    streda 13. mája 2009

    Čaju holdujem len veľmi amatérsky, ale o to vášnivejšie. Ani keby ste ma zabili, nerozoznám oolong od bieleho čaju, dobrý rooibos si však šupnem hocikedy a milujem švihnuté viacnálevové rituály. Čajovňa TeaBar ma dostala na nekonečné množstvo voliteľne kombinovateľných vymakaných zmesí; odišla som s balíčkom čierneho čaju s vanilkou a ešte čohosi farebne kvetovaného, voňavého ako predletie. Všetko si to sypete sami a slečna ma s elánom povzbudzovala, aby som si do sáčku kľudne mixla, čo len chcem.
    Čajmi to v TeaBare zďaleka nekončí: domáce lekváry, sirupy (javorový a prekvapivý čokoládový), koláčiky, bonbóny, tematická literatúra, čokoládky, čajníky, sitká a profi čajofilné vybavenie. Na poschodí je príjemné sedenie a ak ste lojálny zákazník, každou ďalšou návštevou si pomocou kartičky s pečiatkami postupne zarobíte na čaj zdarma. Na rozdiel od iných miest s podobným zameraním tu neohŕňajú nos nad kávičkármi a nalejú vám aj macchiatto.

    Najsuper: moje srdce rozohriala absencia klasickej čajovňovej hipisárne - TeaBar je čistý, svetlý a primerane uhladený aj pre nás, prízemných materialistov.

    TeaBar: Haarlemmerdijk 71, Amsterdam, alebo objednávajte online: www.teabar.nl

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára