Rss Feed
  1. Comptoir des Cotonniers

    piatok 7. januára 2011

    V pätnástich som si myslela, že háemko predáva superelegantné handry, pretože môj nedovyvinutý zrak sa nedokázal zamerať na trčiace nitky a obsah polyesteru na visačke. Čím som staršia, tým som – proti svojej vôli – márnivejšia, nekvalitu zjastrím na sto honov. Francúzsku značku Comptoir des Cotonniers by som si nevšimla, keby ma neupozornil známy - má na pohľad také obyč tričká, vlnené svetríky, šaty a košele, klasické strihy, overené farby. Prvotriedne. Fuj, už som ako nejaká obézna grófka z detskej knižky. Zapriahnite tátoša a iďte mi po vlnené haleny z Comptoir des Cotonniers! Tie vyberané, znamenitej akosti.
    Štýlové.

    Comptoir des Cotonniers, napríklad Marylebone High Street 107-108, Londýn

  2. 2 komentárov:

    1. karolina povedal(a)...

      to mas dobre, ze do 15 si mala iluzie o HM. ja som z takej dediny, ze do 22. ako vravi kamos "zaplatim osem stoviek, aby som sa valal v rope?" ad polyester

    2. ramona povedal(a)...

      ja uz ich uplne neznasam, najma ked vidim mlade dobre znacky ako nemaju sancu pri tych cenach HM.. a tiez tam furt chodim ked potrebujem gatky! farizej..:-)

    Zverejnenie komentára