Rss Feed
  1. Adrian

    štvrtok 21. mája 2009

    Tento obchodík ma vždy vsiakne dnu a aj keď nie som práve prototyp zákazníka, personál ma chápavo necháva obzerať všetky tie pekné vecičky. Kvalitné pánske košele šialených farieb a vzoriek, kožené aktovky a topánky, excentrické obleky s pásikmi, ružičkami, psychedelickými vzorkami. V butiku s názvom Adrian ani nemôžete očakávať nič iné. Veď kam máte ísť kupovať garderóbu, ak ste dva metre vysoký baletný choreograf / interiérový dizajnér / dámsky kaderník?
    Viem, som politicky nekorektná. Ale rozumieme si, nie?

    Najsuper: kožené tenisky krížené s formálnymi poltopánkami vo výrazných farbách. Luxus!

    Tip: nemusíte byť práve gay, aby ste ocenili nádherný tovar v Adrianovi. Osobne poznám niekoľko mužov, ktorí majú dosť odvahy nosiť výrazné, sebavedomé košele. (Kus okolo 100 eur.) Ja som mocný obdivovateľ.

    Adrian Menswear, Prinsengracht 130-A

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára