Rss Feed
  1. Maharishi Store

    piatok 7. januára 2011

    Maharishi je môj najobľúbenejší obchod na svete, aj keď prevažne zo sentimentálnych dôvodov. Ceny má zdieračské, handry v podstate v mojom veku nenositeľné, ale aj tak som tu vždy keď sa mi dá.
    Maharishi oblieka ľudí, ktorí to v hlave nemajú celkom v poriadku, a aj napriek tridsiatke na krku vidia sami seba ako urban ninjas (alebo ako hovorím ja, city samurai). Pre lepšiu predstavu si spomeňte na deti, ktoré si chcú silou-mocou do školy obliecť králičí kostým.
    Army gate a bundičky s čínskymi výšivkami, pseudokimoná a samozrejme tenisky, k tomu kožené opasky, nejaké to umčo, plastové postavičky démonických žehnajúcich kňazov a zvodných bojovníčok.
    Veď hovorím, šiši.

    Zloba: handry sú kvalitné, ale fakt drahé.

    Maharishi Store, 2/3 Great Pulteney Street, Londýn

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára