Rss Feed
  1. Scotts

    sobota 14. marca 2009


    V Scotts som jedla svoje prvé ustrice priamo z mušle.
    Ihneď zaľutujem, že som nesledovala Pretty Woman o trochu pozornejšie. Môj spoločník ma zachraňuje a popri názornej inštruktáži nadšene vysvetľuje, že tieto slizké macaté kúsky vyrába na svojej farme jeho známy. Neviem, ako sa vyrábajú ustrice, ale tieto sú super: oddelíte od škrupiny lyžičkou, oprsknete citrónom a vysosnete. Prepolený citrus je úhľadne zabalený do bieleho plátna ako veľký kyslý cukrík – jednoduché a účinné, nezaleptáte si ruky a nešpricnete spoloustolovníkovi kyselku do oka. Vyskúšajte doma, keď budete mať návštevu.

    Najsuper: Scotts je jedna z najlepších reštaurácií, v akých som kedy bola. V strede tróni ľadový oltár s morskými potvorami, po stenách umenie za stotisíce libier. Dajte si kraba. Nikdy nezabudnete.


    Scotts, Mount Street 20, Londýn - Mayfair

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára