Rss Feed
  1. Nu Spirit Bar

    utorok 10. februára 2009


    V Nu Spirite som zažila veci, za ktoré by ma pán farár asi nepochválil, a potom veci, za ktoré by ma v niektorých štátoch zavreli. Ach, staré zlaté časy.
    Nu Spirit na Medenej (bývalý Budha bar, a.k.a. Budháč) patrí medzi bratislavské podniky s puncom skutočného kultu. Výnimočná prasklina v časo- a kultúropriestore; v lokálnych hudobných suchotách prináša takmer denne živé hranie našich i cudzozemských DJov a pekelne dobrých kapiel. Polovica fotiek na Facebooku má v pozadí vyškerených výtečníkov tmavú tehlovú klenbu. Krycí názov „čajovňa“ je len šikovný manéver na utajenie klubu / baru / tančiarne / minikultúrneho domu pred neželanými návštevníkmi. Smažiek je tu naozaj vďakabohu pomenej. Aj keď čaje sú tiež fajn.
    Zahrňte Nu Spirit do svojich večerných modlitieb. Na našej rodnej hrude nič dobré dlho netrvá.
    Áno, ešte som nasratá kvôli tej Bezlampe.

    Najsuper: na stránkach Nu Spiritu si môžete stiahnuť aj nejaké sety. www.nuspirit.sk/sk

    Zloba: ak ste pľúcna fajnovka, v pokročilých hodinách vám môže vadiť pomerne nahúlenô. Mne nevadí. Inteligentný klub stojí za to, aj keby som sa mala zadusiť.

    Nu Spirit bar, Medená 16, Bratislava


  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára