Rss Feed
  1. Lomography Store

    nedeľa 15. februára 2009


    Ja síce LOMO nevlastním, ale som fanúšik a nadšený propagátor. Snovo sfarbené, nostalgicky zaoblené a prelínavé obrázky vo mne budia niečo staré, teplé a krehké. V ohavnom, mätúcom Pekingu bol LOMO Shop oázou západu, kúskom prítulného domova v chaotickom a hrozivom východnom svete. Foťáčiky, rybie oká, filmy, tašky. Ospalí čínski geeci na mňa len oťapene mrkli a ďalej sa venovali svojim geekovským aktivitám.
    Nič som si nekúpila, ale na chvíľu som sa cítila fakt dobre.

    Podobné obchodíky v Barcelone, Paríži, New Yorku, Sydney a najbližšie vo Viedni (Museums Quartier).
    Čítajte viac o lomo: http://www.lomography.sk/, kupujte lacno cez eBay!

    Lomography Store, No. 9, Long Tou Jing Jie, Xi Cheng District, Peking, Čína


  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára