Rss Feed
  1. Easy Hotel

    pondelok 2. februára 2009


    Musím sa priznať, že sa mi toto medzi dobré veci nepíše ľahko. Som fiflena, zvyknutá na luxus, 16 druhov vankúšov a chlapíka, čo mi príde večer rozostlať posteľ a ponúknuť čokoládku (o tom neskôr).

    Ale niekedy, naozaj len niekedy človek (špeciálne človek neveľmi majetný) potrebuje ubytovanie v Londýne za menej ako 250 libier na noc. Presnejšie tak za 40. A takúto vymoženosť ponúka niekoľko pobočiek prenajímateľného obydlia Easy Hotel.

    Easy Hotel je okrem toho že lacný aj dosť vtipný. Naučil ma brať si na cesty vlastné papuče (stáť každý deň na studenej, mokrej plastovej podlahe je dosť demoralizujúce) a vykonávať jógové ásany na ploche štyridsiatich štvorcových centimetrov. Nie je tu upratovanie ani room service, steny sú tenké a prepúšťajú hluk ostatných sociek, za telku si platíte a stôl nehrozí. Je tu naozaj len posteľ a odliatok kúpeľne z PVC. Posteľ je však čistá a pohodlná, interiér je celkom fajn a lokality Easy Hotela sú parádne.

    After all, som fanúšik.


    Najsuper: za podobnú cenu dostanete všade inde zatuchnutosť, pach naftalínu a hnusobstvo plesnivých vaní. Tu je pekne čisto – teda ak si ho udržíte.

    Zloba: záves oddeľujúci sprchu od záchoda je desivý. To nejako nedomysleli. Horúca tečúca voda vytvára totiž v kúpeľni veterné prúdy, ktoré vám mokrý látkový záves neustále usilovne priliepajú na telo.


    Easy Hotel London: Earl's Court, Heathrow, Paddington, Victoria, South Kensington. www.easyhotel.com


  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára