Rss Feed
  1. Tommy Guns

    streda 15. apríla 2009



    Nestáva sa mi často, aby ma ľudia zastavovali na ulici a nahlas jasali nad mojimi vlasmi. Po tom, čo ma ošmikali v Lower East Side kaderníctve Tommy Guns, sa mi nadšené komplimenty ušli niekoľkokrát za deň. Fakt, nekecám.
    Strihanie aj farba od 90 $ vyššie. Útla snedá dievčinka vám nežne namydlí hlavu štíhlymi prstami.

    Najsuper: interiér salónu (retro „staré britské holičstvo“ stajl) je esteticky aj atmosférou absolútne neporovnateľný s čímkoľvek, čo som kedy predtým videla. Majiteľ Russell je šikovný potetovaný chlapík, navrhuje všetko od zariadenia po vlastnú radu vlasových prípravkov. Vyzerá ako zaslúžilý kriminálnik a strihá ako boh.

    Zloba: farbu mi urobili tak nádherne, že už nikdy nebudem spokojná nikde inde!

    Tommy Guns, 138 Ludlow Street (hneď vedľa Rivington), New York (a dve pobočky v Londýne!)

    Tip: ešte malá rada na záver - ak ste nevideli ten film s Miou Farrow, neprikyvujte ako teliatko...


  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára