Rss Feed
  1. Qian Fang Massages

    piatok 30. októbra 2009

    Nikdy som nebola na pedikúre ani masáži nôh. Ostýcham sa. Zdá sa mi to ako ísť na brazílsku epiláciu – čo mám čo svoje súkromné partie pretŕčať pred cudzou osobou? Súkromné partie sa majú pretŕčať len úzkemu okruhu priateľov a známych.
    Zatiahla ma sem drahá K., moja Učiteľka Života, posadila sa vedľa mňa a ochotne počúvala moje radostné vresky.
    Tak po prvé, nesedíte na žiadnej rozheganej stolici, ale ležíte v kresle hodnom prvej triedy Virgin Airlines. Slečna vám nohy otrie obrúskom a vymasíruje tak, že sa vznášate pol metra nad zemským povrchom.
    A beží vám k tomu čínska superstár.

    Tip: 15 eur za dvadsať minút sa môže zdať lakomému našincovi veľa, ale ku koncu budete ľutovať, že ste nevzali pol hodinu.

    Qian Fang Massages, Zeedijk 30, Amsterdam

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára