Rss Feed
  1. Paparazzi

    nedeľa 16. augusta 2009

    V Paparazzi som prvýkrát uvidela môjho muža. Tu som sa tiež rozhodla, že bych tú jeho bledú tvár rada vidieť častejšie.
    To by mohol byť dostatočný dôvod na to, aby som sa sem rozcítene vracala, lenže na nostalgiu ma dostane akurát tak Funus. Paparazzi ma dostalo na hríbové rizoto. A na chobotnicové carpaccio. Figový šalát s vlašskými orechmi. A neprekonateľný syrový tanier.
    A ešte si hovorím, že keď ma ten môj z nejakých dôvodov opustí, ulovím si tu ďalšieho. Cudzincov sa tu zlieza požehnane.

    Najsuper: vďaka Paparazzi nemôže nikto povedať, že v Bratislave sa nedá dobre najesť. Plus bar, ktorý je na úrovni vrcholovo-svetovej a píšu o ňom prestížne plátky.

    Zloba: drahô. Skvelá krčma, keď primerane zarábate. My chudobní pisálkovia sa musíme spoliehať na občasný úsmev šťasteny (rozumej: keď nás niekto pozve).

    Paparazzi, Laurinská 1, Bratislava

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára