Rss Feed
  1. Fabric

    utorok 10. marca 2009


    Myslela som si, že som už na takéto stará. Chodím spávať so slepicami, tancujem len na Gipsy Kings a mám „neresti“, za ktoré by vysmiala aj moja nebohá prababička. Lenže zrazu som švacla kabelku na zem a o pol tretej ma musel drahý kamarát ťahať z parketu, ruky som mala nad hlavou ešte dva dni a odvtedy intenzívne snívam, že sa tam vrátim.
    Pred viktoriánskou budovou londýnskeho Fabricu sa stoja kilometrové šóry, ale keď uvidíte ten line-up, pochopíte. Rady trhane trsajúcich postavičiek systematicky češú zlostní biletári s baterkami – bezpečnosť nadovšetko. Odkiaľ sa berie ten kanabisový odér, nevedno. Piatky sú pre deti (drum & bass), soboty dospeláckejšie (house). Ja milujem piatky.

    Najsuper: klub skutočne pravidelne hostí créme de la créme DJ-skej scény. A nedele patria gay párty.

    Zloba: kapacita (2500 duší) sa bezbožne prekračuje, takže sociofóbi môžu trpieť. Ale čo by sociofóbi hľadali vo Fabricu?
    Ja sa obtieram rada.

    Fabric, 77A Charterhouse Street, Londýn (metro Farringdon)


    Tip: oplatí sa kúpiť si za šesť libier členstvo: nebudete musieť čakať v tej rade a dostanete aj CD so setmi.

  2. 0 komentárov:

    Zverejnenie komentára